Gennemgang af eksisterende tilbud på SEO eller hjemmeside.
Få en uvildig vurdering af dit tilbud og undgå en dårlig aftale
Med en Second Opinion gennemgår vi et eksisterende tilbud, du har fået fra en leverandør. Formålet med en Second Opinion er typisk at sikre, at tilbuddet også adresserer de udfordringer, man oplever som virksomhed og at betingelserne omkring tilbuddet er acceptable.
Et tilbud fra en leverandør er nogle gange farvet af leverandørens præferencer for specifikke platforme og ikke nødvendigvis ud fra, hvad der vil gavne din virksomhed bedst.
Næste skridt er, at du tager kontakt til os. Hvis du vil se priser og læse lidt mere, kan du hente vores produktark her på siden.
Du skal have et eksisterende tilbud fra en leverandør og om muligt, den kravsspecifikation leverandøren har brugt til at give dette tilbud ud fra (evt. nogle noter, en email eller hvad du kan huske fra en samtale omkring hvad du har ønsket i fht. tilbuddet).
Du kan også bestille en opringning, så ringer vi dig op og gennemgår det vi kan tilbyde – og hvordan det videre samarbejde bliver.
Hent vores produktark og se mere omkring vores produkter. Her kan du også se vores priser.
Du er velkommen til at kontakte en af vores rådgivere på nedenstående telefon eller email. Du kan også udfylde formularen til højre.
Udfyld formularen nedenfor, hvis du gerne vil …..
Profakt er en rådgivningsvirksomhed, som hjælper virksomheder med at få de bedste aftaler og forudsætninger til at lykkes med IT og marketing. Vi udfører ikke selv udvikling af hjemmesider, eller laver SEO – vi sætter en ære i at være uvildige.
Ring til os på tlf.: 93 91 77 90
Eller send en email: info@profakt.dk